God fortsättning på nya året mina vänner



Önskar alla våra vänner och bloggläsare god fortsättning på 2010


Troya passade på att igår kväll då husse var med ute i trädgården att från stillastående ta ett jättesprång rakt över gärdsgården på 110 cm igen för att komma över till grannens Jack o leka

När sedan smällarna och raketerna började låta så va de hon som gick runt och skällde o kollade vad som va i görningen, de gör hon även nattetid nu fast inget finns, så är i spökåldern nu ordentligt

Tözen däremot har blivit harig och rädd för allt möjligt i olika situationer, däremot låg hon platt fall och sov hela kvällen o natten nu då Troya höll igång.....

däremot har Tözen börjat käka upp nr 2 efter dom, men jag har garderat mig så nu får hon käka torkade ananasskivor från naturgodiset i affären.... ska hjälpa enligt tidigare tester :)

Solen skiner här idag och det snöar så fint, blir nog en underbar dag
ha de gott alla därute

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hejsan!



God fortsättning på nya året till Er!

Jag blir lite full i skratt, för man kan fundera om Tözen och Wicca är tvillingar...

Wicca har också börjat käka nr 2 nämligen...blä..

Torkad ananas måste nog vi prova också om det kan hjälpa, för det är inte trevligt.



Hon har ju UVI igen tjejen, men denna gång är det nog så, att hon busat runt för mkt i snön helt enkelt. Så vi hoppas det går över med 1 kur penicillin denna gång.



Mvh Anna-Lena

2010-01-01 @ 15:15:16
URL: http://alhansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0