fredag 16e april

Dagen började vid 6 tiden då örjan skulle upp och iväg till jobbet, hackspetten som är här varje morgon och hammrar på vår taknocksplåt är klockan trogen :)

va uppe tidigt jag oxå då det var inbokat ultraljud på Harry idag för och se om parningen tog sig för 29 dagar sedan...

Regnet öste ner då jag begav mig mot hälgesta och mälarens smådjursklinik

då vi kom ut ifrån undersökningen hade det slutat regna och glad var jag, fanns små liv i magen på Harry så nu ser vi fram emot den 20e maj ungefär då de är beräknade att komma till världen

köpte mig en trisslott på vägen hem som föll ut med 25 kr x2

väl hemma passade jag på att ta lite bilder på våran fina skogsdunge med blåsippor, va mulet så de va lite blyga

men nu skiner solen och fredagen ser ut at bli en underbar dag vidare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0