onsdag 7 oktober!

Hösten har kommit till undantagshuset






hundarnas stora rastgård på 157 kvadratmeter


Av gräsmattan i trädgården finns det inte mkt kvar, blir att så nytt till våren



sett från baksidan där Emils stuga ska stå






Tözen med lilla flodis som hängt med sedan de va små, mysstund i soffan då kakelungen värmer skönt


Här ligger dom och väntar på kvällsmaten i köket, inte mkt plats kvar sen


avslutar med en bild på en av alla våra ekar som står vid infarten till gården





Wilma är snart klar med sitt löp och jag hoppas att tjejjerna håller sig till våren innan dom börjar löpa dom oxå, är så mkt här på torpet som ska göras nu
Emils stuga
fixa klädförvaring inomhus
Få hem ved
fixa grindar till staketet mm mm

Sen börjar vi räkna ner till den 26 oktober nu då jag fyller år, har redan en födelsedagspresent klart till mig själv :)

Men avslöjjar mera nästa gång
önskar er en trevlig höst nu alla som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad fint ni har de =)

Där kommer ni få de kanoners =)



Kram på er!

2009-10-07 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0