Tisdagen den 2 juni

Får börja med att gratulera min lillebrors dotter Billie som fyller 2 år idag........

Här vräker regnet ner för stunden och målarna springer ut o in för att kitta fönstren inför vidare målning sedan i veckan...

Tözen har tagit komandot om biabädden



men i soffan får de plats båda ännu sammtidigt, men inte så länge till nu



har fixat fina privatsydda halsband åt dem med tribalmönster, de blev så glada och ställde gärna upp på bilder





I söndags sålde jag saaben, så nu är jag utan bil oxå.... men har kollat på en skoda felicia combi från 97 som vi inväntar besiktning på nu då i veckan så ska vi hämta till helgen om allt går bra

Känns som det behövs en combi nu till de 2 odjuren

ska iväg en kväll nu i veckan oxå till min gammla chef Lotta och hämta ett midjebälte jag köpt av henne som jag hade på jobbet tidigare, ska se om det kan avlasta mina onda arm muskler lite

börjar ju bli bastanta damer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0