Sveriges Nationaldag!!!

Sveriges nationaldag firar vi idag, fast vi började fira redan igår fredag
Valparna blev hela 5 månader gammla, bakade lite muffins till mig och husse, de fick var sitt stort tuggben.....fast dom bara har 100 andra saker att leka med och tugga på......



Igår fredagblev det klart med försäljningen av lägenheten här och de skrevs kontrakt på kvällen, på måndag kväll skrivs det sedan kontrakt på nya boendet



I augusti går flyttlasset till Undantagshuset  lilla elgboda utanför Knivsta...


Fast redan i morgon ska vi kolla in ny bil åt mig då skodans ägare ej hört av sig något mera om försäljningen, så jag har hittat en annan som passar oss perfekt



Sambon är till Norrtälje på mc träff idag så jag är hemma själv med pälsbollarna, usch vad dom fäller päls just nu...men de går väl över nån dag framöver

Får önska alla mina vänner en trevlig dag och hoppas vi ses här snart igen
kram på er

Kommentarer
Postat av: Lotta Stenberg

ÅHH Grattis till både hus & bil :D. Kram kram

2009-06-10 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0