Tatueringarna då för allmän beskådning i tur och ordning då!!!

då kommer här en kavalkad på mina tatueringar som blivit under åren som gått(är ju född på 60 talet)

1 Skorpionen blev till den 14e juli 1994 nere i Falkenberg på Tattoo Lion


2: Den andra blev till 14e juli 2004 precis 10 år senare då, gjord på tatueringsstudion i Ludvika (återkommer med namnet)




3: Även denna är gjord i Ludvika den 26e juni 2007, tyvärr fick jag psoreasis i de röda hjärtat p gr av att de använde en röd färg som va förbjuden i USA pgr av något i den då???




4: Gjordes i april 2008 i Enköping på en tatueringsstudio som sedan lade ner igen, han som gjorde den har dock öppnat en ny studio själv nu har jag sett


5:e och sista för tillfället då är gjord i maj 2008 på Tom´s Tattoo i Enköping


De va mina då, men kommer bli flera de kan jag garantera
Ha en bra dag nu, jag återkommer senare med uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0