Söndag med blåst o snöfall

Här vräker snön ner i ena minuten för att i nästa regna och blåsa som aldrig förr....

I morgon bitti kl 07 00 ska saaben besiktigas så nu håller vi alla tummar vi kan, GB skämta o varna för spanska flaggan  hehe men är ett tag kvar för den då hoppas jag efter allt strul som nu varit

fått nya bilder på lilltjejen då, minst i kullen men tuff som få



Fyller hela 5 veckor i morgon så nu börjar nedräkningen då

kommer hända mkt den helgen med GB som drar på hockey till Gävle med mc polarna och Diva kommer hem osv, här väntas skinnybebisar oxå efter vad jag nu sett på lilla Gry, börjar bli rejält rund om magen, så blev de till den 14e december då de andra grabbarna föddes så är de dags snart igen då

så söt så när hon va bebis, men snart mamma för 2a gången inom ett par månader då

hon charmar de flesta, även GB då som brukar sticka till lite extra vitkål till just henne och Timo då jag inte ser!!!

Nu ska de städas lite bland burarna i köket så e blir fint
hörs vidare/  H

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej. Är svägerska till Johanna. Tänkte bara säga vem jag är så du inte tror det är någon toka som börjar prata valpar ;)

Hon verkar väldigt go o kelig, valpen din. Var dit tidigare idag. Å hon ville vara i famnen. De flesta andra låg och sov. Men hon ville vara i famnen. Även när jag hade sonen min, han är 1 år, i famnen. Så gosig så :)



Trevlig kväll!

2009-02-09 @ 22:04:03
URL: http://lollobella.blogspot.com
Postat av: Lollo

Förstår att ni väntar. Men nu är det ju inte länge kvar innan ni får hem henne :) Du får gärna länka till mig. Får jag göra det samma?

2009-02-10 @ 08:50:05
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0