Har gått igenom cd skivor med bilder!!!

Fredag morgon och snön vräker ner utanför fönstret, Trintha ligger och vräker sig i soffan och har alls inga planer på att gå ut före kl 12 i allafall, vill inte ens ha sin frukost ännu  SÖMNTUTA!!!

Jag har suttit och gått igenom cd skivor med bilder sedan tidigare år, hittade några trevliga bilder då som jag är lite extra svag för att titta tillbaka på



Mina älskade fjällko kvigor, från v: Stripe, Mayliz och Baiylis, fick dem i bröllopspresent av en släkting sommaren 2005, tillkomm även en tjur sedan vid namn lillebror......

Sen en bild på gammla svartvita shetland sheepdog tiken Tussan och spanska gathunden Laika


så finns lite bilder och tänka tillbaka på

Här är lilla Ettan då, född av mamma Ida som va en SRB ko vi fick av samma släkting på hösten då de hade platsbrist i ladugården, kalvade mitt i februarisnöstormen ute, men blev en pigg krabat, bor nere utanför Norrköping med mamma nu vad jag vet


Ha en bra dag nu i snö och kyla
kommer ett inlägg till med mina tatueringar,

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0