ALLA HJÄRTANS DAG!!!

Då var de lördag igen och dagarna bara far iväg, va på tjejmiddag igår kväll då gamla jobbarkompisen fyllt 30 år i veckan...

Va och hämta upp gamla chefen vid kl 18 och sen till middagen som bestod av tacos osv för en trevlig kväll

Åkte hemåt igen  själv (chefen blev kvar) vid halv ett på natten och överlycklig övar att bilen nu fungerar bra, ha ha  ja ni

Precis innan avfarten från E18 mot Grillby så börjar den blinka på panelen för ACC igen och den lilla saken i cigarettändaruttaget jag fått låna av GB börjar lysa rött gult istället för grönt som den brukar???

Jag kommer hem iallafall så får väl ta tag i problemet i helgen nu då........


Fast dagen blir säkert bra här trots allt, GB kommer senare och blir här tills i morgon sen, ska med kompisen Anna in till staden o fixa lite käk senare

VILL ÖNSKA ALLA MINA VÄNNER EN TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG
Ha en bara dag/ H

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det hoppas jag med :)

Tänk så smidigt det vore....

2009-02-17 @ 07:33:03
URL: http://www.miciinima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0