Fredag kväll och ensam i soffan!!

Hej på er alla, hoppas er dag varit bra?

Min dag började med sovmorgon som jag trodde, men kvart över åtta kommer det ett sms från chefen om att det är panik på jobbet, arbetskompisens barn sjuka, då kan inte praktikanten heller komma o jobba??..... men men

Snäll som jag är så infinner jag mig på jobbet till halv 10 för promenader med gästerna på hotellet....skickar ett godmorgon sms till min goding!!!    Sen kommer vännen Anna och hämtar mig för lunch i staden en vända, men först till närtappen en sväng....

Vi hamnade på Amazing Thai i enköping med dagens buffe, helt klart en restaurang som jag kan rekomendera med dagens lunch, eller ja även kvällar då förståss...

Halv 3 var jag tillbaka på jobbet för att göra eftermiddags passet..... promenader, städade lite, fixade lite kvittenser osv

Efter jobbet halv fem åkte jag vidare ner till Fånö för att fotografera vännens hundvalpar som jag gjort en hemsida till kolla gärna in

www.infoom.se/mysite?user=4600                

När jag  satt o klippte klorna på valparna för första gången i deras liv så äntligen kom det ett sms från godingen, jag svarade o sedan va de dax för fotografering av de små

de är helt underbara o väger nu runt 1 kilo st,

När jag kom hem så sände jag iväg ett sms till åt godingen, glömde ju puss o kram i förra:(  fy skäms på mig

När jag kommit hem o stökat en stund så äntligen fick jag sjunka ner i ett varmt bad, har ej fått bada sedan före operationen den 17 september, men nu så äntligen...så skönt så...

Nu blir de o kura ihop sig i soffan under filten o titta på tv ikväll ensam, men i helgen ska jag förhoppningsvis träffa gosebjörnen igen, oj vad jag saknar han..... börjar bli lite stingslig nu, förstår ej varför ;)

ha en trevlig fredag kväll o så dagens lilla visdomsord

Var ärlig,
håll mig hårt eller släpp mig helt
men lämna mig inte bunden.

Värm mig med din kärlek eller lämna mig i kylan
men låt mig inte frysa i din närhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0