Även jag ska väl skaffa mig en egen plats i cyberspace!!!

Hejsan alla mina älskade vänner och kamrater. Får väl börja med att skriva ett par rader innan jag kramar kudden ett par timmar innan de är dags för jobb igen....

Idag har det varit en lång dag med med ännu ett besök hos polisen i Enköping för att göra en anmälan på skadan min bil fick i lördags då jag blev påkörd av en dam i 70-80 års åldern som smet från platsen, bara jag som blev kvar och städade upp delarna(efter hennes bil) min bil har nu en trasig tejpad sidospegel och en ny kommer kosta 3200 kr på bilkompaniet, sen 800 kr till om jag vill ha den tornadoröd som övriga bilen då??? 

Ja de kostar o ligga på topp!!!    säger bara de, detta efter att ha ägt bilen i 2 veckor......

Matning av änder vid enköpingsån med Anna min väninna och sedan jobb, blev en lunch med Anna och Cicci oxå på Rico´s i enköping.

Eftermiddagen blev det jobb igen då, sen hem för att sätta upp stjärnor i fönstren och julgardiner inför adventshelgen som närmar sig med stormsteg.... (men född blondin så fick jag ingen ordning på timers då)

Onsdagskvällen har varit lite lugnare med att jag har suttit nedkrupen under en filt i soffan o tittat på bonde söker fru o sedan oskyldigt dömnd.

Efter de skickade jag iväg ett litet sms till min gosebjörn som jag nu inte träffat sedan i söndags middag, han är den person i mitt liv som står mig närmast nu och han som ger mig ork att kämpa vidare här i livet, har känt honom i snart 2 år nu och har äntligen vågat säga de där tre orden, har velat göra de länge men inte vågat i tron att jag skulle missta honom för all framtid men nu är de sagt :

JAG ÄLSKAR DIG!!  

Du gör mig varm i hela kroppen o jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Nu kallar sängen o kudden vill bli kramad ett par timmar, Trintha sover redan sedan länge i sin lilla säng

sov gott mina vänner så hörs vi vidare Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0