1:a ADVENT och helgen har varit underbart trevlig!!!

Ja då var det första advent då, julbelysningen o gardinerna är på plats sedan ett par dagar o idag har jag även fått hjälp av gosebjörnen med att fixa timersen till ljusen.....jag har ju lite dåligt minne just nu så blev bara fel då jag försökte

Så nu lyser det så fint i mina fönster.....

Va till granngården med Anna igår lördag då de hadde medlemsdag, köpte foder till Trintha, sen bar det iväg till Jysk o Anna köpte värmeljus...

Fikade i rickeby med mina gammla svärföräldrar och Anna sedan då vi kommit åter från staden, då jag sedan va på väg hem så ringde gosebjörnen :)

Han kom till mig vid kvällningen o det blev tacos till middag, mys i soffan osv... men det håller jag för mig själv.....morgonen idag blev ännu trevligare ;) oj oj oj

Eftermiddagen har jag idag kollat på hästhoppningar på tv o sedan surfat lite på nätet, chattat lite med kompisarna och även gosebjörnen, Trintha har slappat i soffan som vanligt

Men är ledig 2 dagar till nu innan jobbet drar igång igen då, så skönt så

hörs vidare...

dagens visdomsord

Kvinnans njutning är mannens belöning


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du har gjort, en annan har inte kraft till att göra nåe.... kram

2008-11-30 @ 18:12:55
URL: http://lottaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0