Torsdag!!

torsdagen har varit hektisk, vaknade vid sjutiden och va upp en sväng, men skulle inte börja jobba förrän kl 9 så jag lade mig i sägen en stund, vaknade 8:53  nu blev de fart på lilla mig

Blev ett par promenader på förmiddagen och ett sms till GB (GoseBjörnen) sen iväg och lämnade in DHL paket till Lotta i norrköping med Caspers nya stövlar....

Hem och tittade på tv, käkade lunch och precis innan jag skulle åka tillbaka till jobbet så ringer mobilen, GB ringer från jobbet och vi pratar en stund :)

Uppe på jobbet igen kl 15 och blir ett par promenader igen, inte så många hundar nu men nästa vecka så kör de igång inför jullovet....

när jag kom hem igen blev det matlagning, mamma ringde en sväng och sedan dök GB upp på msn  GLA JAG BLEV  du gör min dag värd att leva, puss o kram Du har vunnit mitt hjärta från allra första gången vi sågs..... tänker inte släppa dig nu

Har sett att en av mina orkideer jag köpte i höstas har börjat blomma igen


Ikväll blir det tvsoffan som vanligt en sväng o sedan sköna drömmar om mig o GB, börjar bli lite smått frustrerad nu, en hel vecka sedan vi senast sågs, anna påpekade igår även hon att jag började bli lite lättirriterad *L*  men de hoppas jag råda bot på i helgen, oj vad jag längtar

dagens visdomsord.

Ensamheten är en skön plats att besöka
men en hemsk plats att stanna kvar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0