Oj vad dagarna går fort när man har trevligt!!!

Ja då var de redan torsdag kväll, oj vad tiden springer iväg...

onsdag kväll och natt spenderade jag hemma hos min gosebjörn med god mat öl och mys, vi firade 2år och han fick rosor och julstjärna, samt en liten present;)

Väcktes i morse bryskt av parkeringsbolaget som ringde o sa att nu va automaten kollad och inga fel så bara pallra dig ut och betala!!!!

Men hallå, får jag klä på mig först eller blev svaret??  måste du va så otrevlig i telefonen?? JAG ÄR TRÖTT fick jag till svar!!

Sen en bilfärd i snöslask o rusningstrafik på morgonen hem för att jobba...

Resterande dag har varit full av händelser både glada o mer tråkiga då...Disa den lilla valpen jag hadde i vintras och sålde i januari kommer ev att flytta hem igen då hon fått allergi och inte kan stanna hos köparnajag är ju av den gammla tänkandet att hon inte ska få flytta ännu en gång i sitt liv, så hon får komma hem till oss igen så får vi se hur det går med trintha osv

nu ska jag ta och krama kudden en stund o drömma om gosebjörnen osv, puss och kram på dig då du läser det här, älskar dig av hela mitt hjärta!!!

glöm inte o kolla in kompisens blogg 

 www.lottas.blogg.se


dagens ord:

It´s nice to be important
but it´s more important to be nice.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0