Nyårsafton!!

Ja då har det gått en vecka drygt sedan jag skrev något här sist, ska bli ändring på de till nästa år det lovar jag er :)

Tisdag före julafton drog Anna och jag till västerås efter jag slutat jobba, ett flertal sms under dagen blev senare till en underbar kväll och natt med GB....

Julaftons förmiddag blev mysig och lugn, snöade en stund då GB vände kosan hemåt för att fira med grabben o familj samt vänner

Jag har jobbat och stått i under veckan som gått, passaten fick respass till huddinge i måndagskväll och volvon som inköptes på juldagen i norrtälje ska ev till sala till kommande helg i byte mot en golf 3a......

får se vad nyårsaftonen kan bjuda på då, annars får jag väl gosa ner mig med hunden i den stora soffan som nu "äger" vardagsrummet hehe
bilden dock från förra ägaren,

kommer mera senare, ska jobba en stund i eftermiddag nu/ kram på er därute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0