Måndag och snön faller utanför!!

Hejsan på er mina vänner,

Måndagen fortskrider och har fått lite gjort idag,

har ringt polisen och lämnat reg nummer på en ev bil som kan va den som krockade med mig den 22 november, hade efterlysning i tidningen i lördags och hade fått ett tips via tidningen i morse på min mejl....  Vad glad jag blir

Sen ringt o bråkat med comviq om påtankning av mobilen som ej gått igenom sedan den 24 november.... det hoppas jag äntligen ha löst sig oxå...

Min gosebjörn hörde av sig vid åtta igår kväll och har nu fått en förklaring till hans tystnad, han börjar bli sjuk igen och mår inte särskilt bra, men han vet jag finns här för honom och är rädd om honom   LOVE YOU



ska åka över till mina gammla svärföräldrar vid halv 4 i eftermiddag och ta en fika med dem och kompisen Anna....

återkommer//   kram på er där ute, who ever you are

Ja de blev en promenad i blåsten med gammla svärfar Henry och hundarna...

Sen hem igen efter kaffet och börja stöka lite, ska jobba i morgon igen efter ett par dagars ledighet, sedan ploppade gosebjörnen in helt plötsligt på msn o lika fort va han borta igen, men kom tillbbaka senare o vi fick ett tags samtal innan klockan blev 21 o de va dags för CSI, sa god natt o sov gott osv

dagens visdomsord då

Gå till botten utav tingen
Pröva vänners allt
Många vänner är ingen
Men en kan vara allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0