LUCIA LÖRDAG!!

Ja då var det Luciaafton då och 11 dagar kvar till julafton....... idag ska jag ge mig ut med vovven en sväng först och sedan fixa lite i lägenheten, datorn börjar ge upp så jag ska ta o börja leta efter en ny lite mer aktivt nu

Ska skicka iväg ett litet sms till GB oxå, sen får dagen bli som den blir

GLAD LUCIA PÅ ER MINA VÄNNER (så här känner jag mig just nu då)



Det blev en sväng i skogen med Anna och hundarna, kallt men skönt, sen en vända till enköping o mat på ricos ihop m Anna

Hem sedan för o se om GB hör av sig om kvällen, han va på msn då jag kom hem o vi pratade en sväng, men verkar som jag blir ensam i soffan ett tag till framöver
känner mig så fruktansvärt ledsen, ensam o oönskad, ärrad och ful  snart lika bra och krypa i ide och komma ut igen till sommaren, ledsen, tårarna rinner ja vad ska man säga, bara o kämpa på i sin ensamhet, vill ju så gärna kramas

Jag är en liten ängel  utan vingar och med glorian på sne
de enda jag vill här i livet är att få människor att le

Älska eller hata mig , de är upp till dej
för jag behandlar människor som de behandlar mig

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå vännen... varken ful eller ärrad du e kanon fin som du e... sen världens bästa hjärta så omtänksam..

Så glad att jag fick lära känna dej vännen...

krama om.... Puss

2008-12-14 @ 16:03:40
URL: http://lottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0