Lördag inte min favoritdag i veckan precis!!

Ja då var det lördag kväll och dagen har varit lika tråkig som de tidigare lördagarna varit i mitt liv sedan jag börjat fundera över mina tankar och känslor för mkt igen...

allt började igen efter operationen i september, har bara blivit värre o värre fast jag försökt o hålla de tillbaka...


Ensamheten är så stark så jag börjat klättra på väggarna när inte gosebjörnen är i närheten eller svarar på mina sms.. har fått sms ett par gånger idag och han har även ringt en gång ikväll, de gjorde tyvärr inte saken bättre :(


Va ut med trintha en vända, ner i tvättstugan osv, hann med ett par sms under tiden där jag förklarade mig för gosebjörnen o han svarade en gång...

nu ska jag ta o titta på tv (svensson svensson) en sväng o sen försöka sova ett par timmar, har inte gått så bra de senaste dagarna(läs nätterna)

Julhelgen närmar sig med stormsteg, andra advent i morgon och ja vad ska jag säga
vill bara gräva ner mig och hoppas julen går över fort och smärtfritt, är ju en helg för glädje inom familjen osv inget för ensamma som ingen vill ha eller älska

Jag kommer bli hemma ensam i min lägenhet, kurator ville jag skulle bjuda in gosebjörnen någon dag, men vet inte hur jag ska göra än, vågar inte höra svaret känns det som, tror redan jag vet det

Älskar honom så det gör ont i hela mig, tårarna har börjat rinna på mina kinder av ensamhet, saknaden av att bli älskad av någon känns långt borta o gräver ett enormt stort hål i mitt inre just nu..... så svårt o älska någon så oerhört mkt och innerligt och inte veta riktigt vad personen i fråga känner för mig??


dagens visdomsord

Om jag skulle ge dig en gåva här i livet
skulle jag ge dig gåvan att se dig själv
genom mina ögon....

Först då skulle du förstå
hur speciell du är för mig.....



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen... Ger dig en bamsekram.. Jag har jhu mina barn men ensamheten efter en man känns.. Man är van och ha någon hos sej, krypa in i en famn och bara mysa... Men jag vänjer mig... Men sveket och lögnerna som jag fick slängt i ansiktet va för jävligt och du har jhu vart me om de med... krama om....

2008-12-07 @ 11:51:48
URL: http://lottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0