ANDRA ADVENT!!

Ja då var det andra advent och det är grått och tråkigt väder ut...skickade ett sms till gosebjörnen i morse men ej fått något svar ännu.....

Tog en vända till affären då jag var ut med trintha,blev aftonbladet, extratidningen , sen fick T springa lös en sväng på vägen hem, hon har ont någonstans i kroppen men vet ej var, så är lite konstig just nu

  Farmor har broderat den här tavlan så lite minnen finns kvar efter henne oxå

Nu ska jag slappa hela resterande dagen om jag nu kan det, mina tankar klättrar på insidan av skallen och jag bara väntar på att mobilen ska låta, men men  stålsätter mig
får bita i det sura äpplet och gå vidare om de nu blivit en sådanhär tvärvändning sedan i torsdags morse,

kommer mer senare//


Ja då va det söndag kväll och dagen har varit fruktansvärt lång, inte ett ljud från min gosebjörn, hoppas det inte hänt honom något?? ska skicka ett godnatt sms senare men sen kommer jag vara tyst tills han hör av sig, men svårt då jag älskar honom så oerhört intensivt


Blir Vallander på tv ikväll sen sängen för att vrida o vända mig tills det blir morgon igen

Kram till mina vänner



dagens visdomsord

Det gäller inte att hitta nån att leva med
utan att hitta nån man inte kan vara utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0